یورتمه ٬ دل نوشته های یک خودرونویس

ღ وبـلاگ غیــر رســمی «ارسـلان سلـیـمانیـان» ღ

یورتمه ٬ دل نوشته های یک خودرونویس

ღ وبـلاگ غیــر رســمی «ارسـلان سلـیـمانیـان» ღ

مصائب 111 !

صاحب خودرو سایپا 111 سفید رنگی که در مطلب "نقد طراحی سایپا 111" مورد استفاده واقع شده بود پیدا شد!

 

جوابیه من به کامنت صاحب سایپا 111 که خیلی چاکرشم هستم ؛ داداش اولا از کجا منو پیدا کردی؟! من خودم آدرس وبلاگم یادم نیس!  

 

واقعا دلم میخواد طی یک نامه ای شرکت سایپا رو از وجود پدیده ای به نام اینترنت و وب سایت آگاه کنم!

وبلاگ خاطرات پسر عموی 3 ساله من که فقط جهت درج زمان و نحوه کثیف کردن پوشکش آبدیت میشه پر محتوا تر و منظم تر از وبسایت سایپاس !

 

به خدا از رو ناچاری عکس ماشینتو دزدیم! من بی گناهم ... امان از دست خودروساز ناباب!

قاطی پاتی!

۱. چه عجب پرسپولیس برد! این از این. 

 

2. از این به بعد برای نقد کردن یه ماشین تو نشریه باید رو مارک ماشین برچسب مشکی بکشیم عین تو فیلما ! 

 

3. (سانسور شد!)