یورتمه ٬ دل نوشته های یک خودرونویس

ღ وبـلاگ غیــر رســمی «ارسـلان سلـیـمانیـان» ღ

یورتمه ٬ دل نوشته های یک خودرونویس

ღ وبـلاگ غیــر رســمی «ارسـلان سلـیـمانیـان» ღ

آرشیو مجلات خودرویی من !

نام مجلات تخصصی خودرو و صنایع وابسته موجود در آرشیو شخصی  

 

 

ماهنامه مجله ماشین از سال 1374 

ماهنامه نوآور از سال 1383 

ماهنامه عصر نوین اتومبیل از سال 1384 

ماهنامه دانش خودرو از سال 1385 

ماهنامه نسل برتر خودرو از سال 1385 

ماهنامه خوددرو یاب از سال 1385 

ماهنامه پیام ایران خودرو از سال 1380 

ماهنامه ایران اتومبیل از سال 1383 

ماهنامه صنعت خودرو از سال 1382 

ماهنامه راننده از سال 1383 

ماهنامه اندیشه گستر سایپا از سال 1384 

ماهنامه خودروسازان بم از سال 1383 

ماهنامه خودروی من از سال 1385 

ماهنامه سرعت از سال 1384  

ماهنامه سرعت «دوره جدید» از سال 1386 

ماهنامه خودرو امروز از سال 1386 

ماهنامه تندر اتومبیل از سال 1387 

ماهنامه ایران اتومبیل دات کام از سال 1387 

ماهنامه چهار چرخ از سال 1387 

ماهنامه اتومبیل نوین از سال 1388 

هفته نامه دنیای خودرو از سال 1385 

هفته نامه ایران خودرو «دوره جدید» از سال 1385  

 

4 

 

لازم به ذکر هس که دیگه بعضی از مجلات بالا متاسفانه چاپ نمیشن ، و یا به شکل و شمایل سابق زیر چاپ نمیرن. خیلی از مجلات فوق از شماره نخست خود در آرشیو موجوده مگر اینکه سن ماهنامه بیشتر از سن من باشه  

  

از مجلات خارجی موجود تو آرشیو هم میشه از مجلات مشهور "موتور ترند" و "اتو موتور اسپرت" و "کار اند درایور" اسم برد.    

مطبوعات ماشینی من  !

 

این ها بخشی از زندگی منه ... من با اینا بزرگ شدم .... 

 

تصاویر : ارسلان سلیمانیان

نظرات 1 + ارسال نظر
سفیر آسمان شنبه 30 آبان 1388 ساعت 13:56 http://safireaseman.com

سلام عزیز خدا
با ما همراه می شوی در بخش میز گرد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد