یورتمه ٬ دل نوشته های یک خودرونویس

ღ وبـلاگ غیــر رســمی «ارسـلان سلـیـمانیـان» ღ

یورتمه ٬ دل نوشته های یک خودرونویس

ღ وبـلاگ غیــر رســمی «ارسـلان سلـیـمانیـان» ღ

۸۸/۸/۸

امروز روز خیلی جالبیه ... هشت ِ هشت ِ هشتاد و هشت .... مصادف با میلاد امام رضا(ع) . 

 

شاید زمان خیلی خیلی گنده ای بگذره تا همچین روزی و با همچین مناسبتی تکرار بشه ...  

 

 

 

88/8/8 بر همه مبارکککککککککککککککککککککک!  

نظرات 4 + ارسال نظر
آناهیتا جمعه 8 آبان 1388 ساعت 19:37 http://iceheart3.blogspot.com/


سلام حالا که آنلاینیم چرا کسب درآمد نکنیم؟
بدون حتی یک ریال سرمایه گذاری فقط از حضورتان در اینترنت کسب در آمد کنید حتی اگه وقتی براش نذاری هر ماه حداقل $20 می گیری
http://iceheart3.blogspot.com/

زهره شنبه 9 آبان 1388 ساعت 22:09

ماشین مبارکا باشه مهندس.

شهاب یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 19:58 http://www.shahabedu.blogsky.com



سلام

نحوه درج شکلک ها در بخش نظرات بلاگ اسکای

حتما بهم سر بزن

امیر پایکاری دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 00:00

اینجانب : امیر پایکاری دانشجوی کارشناسی ناپیوسته عمران در دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب بعد از کمی تفکر روی زندگی انسانهای اولیه و تفاوت آنها با انسانهای امروزی و اینکه در زمانهای گذشته انسانها از تنوع غذایی بسیار پایینی برخوردار بودند ولی از لحاظ ظاهر دارای قدهای بسیار بلند و قدرت بدنی بسیار بالا و سلامتی جسمی بسیار بیشتر نسبت به امروزی داشتند ولی ممکن است خیلی از افراد که اینمطلب را بخوانند خیال کنند که به خاطر تحرک بدنی بسیار بالای آنها بوده ولی امروزی با وجود بودن این همه تنوع مواد غذایی انسانها نه تنها سلامت جسم ندارند بلکه فوق العاده دلهایشان به خاطر لذتهایی مثل بازیهای کامپیوتری و یا لذت کار ضعیف شده و از روحیه هراسان برخودار شده اند ولی من هر وقت که گرسنه میشوم ابتدا همانطور که گفتم قرآن را تلاوت میکنم و بعد از اینکه گرسنگیم برطرف شد از میان مواد غذایی که خدا برایم حلال کرده از بهترین نوعش را انتخاب کرده و میخورم ولی نکته بسیار مهم که کارگران را با خوردن کم غذا از نعمت حیات بی بهره نکنید و آنها را در خوردن کاملا آزاد بگذارید چون ممکن است نتوانند فهم کتاب بزرگ اسلام را کنند و آن مکانیزم شیمیای که من هر دفعه حس میکنم در بدن آنها انجام نشده و آنهارا دچار مریضی کند این را مطمئن باشید که این تحرکات جسمی فقط تا آمدن پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) باعث سلامت جسم آن انسانها بوده از زمانی که کتاب بزگ قرآن آمد دیگر این رویه زندگی به لطف پروردگار عوض شد و اگر خوب دقت کنید خیلی از عربها از سلامت جسمی بالاتری نسبت به افرادی که با زبانهای دیگر هستند ( به شرطی که تحرک جسمی هردو قشرحداقل باشد باشد) برخودارند راستش من هروقت که گرسنه میشوم ابتدا آیه های قرآن را به صورتی که انگار زبان مادریمان عربی هست را مانند کتب درسی هم حفظ و هم فهم معنی آیات(به غیراز به غیراز کلمات <رب و الله> را در حد توان ذهنیم به عمل می آورم و زمان که گذشت و گرسنگیم برطرف شد ( با خواندن قرآن ) به سمت غذا از بهترین نوعی که خدا برایم حلال کرده رفته و سپس از آن غذا مصرف میکنم ولی حواستان جمع باشد که این آیتم در مورد افرادی که نماز نمیخوانند و انسانهای زیر سن تکلیف به خاطر دوری از کتاب قرآن صادق نخواهد بود خواهشا کارگران و کودکان و افراد از مذاهب دیگر که از نعمت قرآن بی بهره اند را در معرض فشار قرار ندهید ودر مورد غذا به آنها سخت نگیرید راستش من قصد برطرف کردن مشکلات دنیا را دارم ولی خودم هم تازه شروع به این کار کردم ولی حس میکنم روند زمان شما را بینیاز تر به غذا خواهد کرد و خلاصه بعد به سمت فعالیت دنیای خود میروم و این را بدانید که حالت قرارگیری انسان در سجده دقیقا مانند قرارگیری جنین در بدن مادر است و دیگر اینکه اگر جویای توضیحات بیشتر در مورد یک زندگی بسیار آرام در دنیای امروزی هستید در سایت گوگل با تایپ کلمه (امیر پایکاری) و جستجوی گوگل خود را از یک زندگی آرام و بی نیاز شدن از تحرکات بدنی برخوردار کنید و علائم آن این گونه ظاهر میشود که از انجام هیچ کاری در دنیا دیگر نه احساس خوشایند و نه احساس تنفر دست خواهد داد و این نشانه این است که شما از لحاظ بدنی دیگر نیاز به تحرکات ورزشی نخواهید داشت واین را بدانید که کمک کردن از لحاظ جسمی و ذهنی با ورزش کردنهای بیهوده فرق میکند تا بعد از گذر مدتی که انشاالله اگر ما انسانها به خدای خود لیاقت نشان دهیم همه وسایل و ماشین آلات برای آسانتر شدن کارهای روزانه توسط دانشمندان اختراع خواهد شد من میخواهم این نوشته را به همه اقشار مختلف اجتماعی حداقل کل ایران از طریق اینترنت ارسال کنم با تشکر فراوان از زحمات همه بزرگواران و سروران .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد